Úprava a zesílení automatické převodovky pro terenní vozy

- upravujeme a zesilujeme převodovky pro terénní vozy za účelem změny parametru řazení a zvýšení odolnosti

POSTUP:

1/ diagnostika vozu

2/ demontáž a rozložení převodovky

3/ zjištění případného opotřebení a poškození

4/ konzultace se zákazníkem ohledně rozsahu opravy a úpravy 

5/ po odsouhlasení rozpočtu následuje kompletace

 

ROZDĚLENÍ OPRAV A ÚPRAV

LEVEL 1

- standartní obložené a ocelové lamely

- standartní hard parts

- úpravou hydraulického rozvaděče se změní parametry zrychlení a zpevnění řazení 

- standartní hydrodynamický měnič ( lze volit z nastavení LOW STALL, MEDIUM STALL, HIGH STALL )

 

LEVEL 2

- jiným typem lamel dojde ke zvýšení kapacity spojek

- v případě brzdového pásu dojde k instalaci širšího

- speciálními přípravky se zvyšuje těsnost spojek

- standartní hard parts

- výměna standartních akumulátorů za speciální

- úpravou hydraulického rozvaděče se změní parametry zrychlení a zpevnění řazení 

- standartní hydrodynamický měnič ( lze volit z nastavení LOW STALL, MEDIUM STALL, HIGH STALL )

 

LEVEL 3

- instalace závodních obložených a ocelových lamel

- montáž spojkových bubnů se zvýšenou kapacitou a pevností

- v případě brzdového pásu se instaluje závodní

- instalace tvrzených planetových soukolí, vstupní a výstupní hřídele

- speciálními přípravky se zvyšuje těsnost spojek

- úpravou hydraulického rozvaděče se změní parametry zrychlení a zpevnění řazení 

- montáž hydrodynamického měniče s vyšším počtem lamel ( lze volit z nastavení LOW STALL, MEDIUM STALL, HIGH STALL )

- v případě zájmu upravujeme software řídící jednotky motoru a převodovky ( upravená data lze opětovně vrátit do původních hodnot )

Přehrátím řídící jednotky je možno:

- změnit rychlost řazení 

- posouvat přeřazení jednotlivých rychlostních stupňů, otáčky + -

- zvýšit maximální rychlost vozu

- zvýšit výkon motoru

 

LEVEL 4 ( motory s kompresorem )

Stejné kroky jako LEVEL 3 s rozdílem v hydrodynamickém měniči.

- měnič je opatřen speciálním kruhovým úchytem, který zabraňuje poškození ( prasknutí ) setrvačníku vlivem vysokého výkonu motoru